3 de desembre de 2015

Concentració Laborals15 de desembre Comunicat conjunt.

Companyes i companys,
Us convoquem a tots els treballadors i treballadores Laborals del Departament d’Ensenyament a una concentració el dia 15 de desembre a:
Barcelona, Plaça Sant Jaume a les l7’30h
Lleida, Tarragona i Girona a concretar
Accedeix al comunicat en pdf

L’any 2012 el govern de la Generalitat es va afanyar a retallar el salari i les condicions de treball dels empleats públics igual que el va fer el govern espanyol.
Ara que tant el govern central, les administracions locals de Catalunya i 14 comunitats autònomes estan retornant part dels drets que ens van arrabassar el 2012, els membres de la representació sindical de la Mesa, de les diferents Juntes de Personal així com dels Comitès d’Empresa, ens varem tancar la nit del  23 al 24  per exigir al govern el retorn a la Mesa de negociació i una resposta positiva  a les nostres demandes. Així mateix es varen realitzar diferents concentracions  davant del Palau de la Generalitat
... Ara necessitem la vostra participació en la lluita!!!!
El dia 10 de desembre es convoquen concentracions en els centres de treball.  Cal participar!!!
Envieu les vostres fotos a #EmpleatsPublicsEnLluita
... pels nostres drets
     Tenim dret a percebre el sou íntegre.
     Tenim dret a recuperar tot el que es nostre:les pagues extres 2012, 2013 i 2014, fons d’acció social, productivitat, recuperació 100% retribucions per IT, pla de pensions, ajuts menjador, recuperació del 100% de les retribucions per reducció 1/3 per maternitat.
     Tenim dret a la descongelació salarial, portem més 5 any de pèrdues acumulades de poder adquisitiu

Lluitem! entre tots i totes ho podem aconseguir

CCOO           UGT          USTEC·STES